آ
-
آیکونولوژی
واکاوی لایههای معنایی نماد «شمسه هشت» در بافت اجتماعی و فرهنگی ایران و نمود آن در گرافیک معاصر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 15-43]
ا
-
ابن طفیل
هستی زن میوه گان واق و نیستی مادر(ان)، تضاد یا تطبیق؟ (خوانشی زنانه نگر از رسالۀ حیّ بن یقظان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 69-90]
-
اریکسون
واکاوی بحران هویت زنان زیر تیغ داعش در رمان الکافره بر پایه نظریه اریکسون [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 243-264]
-
استعمار
سازوکار مواجهه با دیگری در نمایشنامه «آی بیکلاه، آی باکلاه» با رویکرد نشانهشناسی فرهنگی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 45-68]
-
افغانستان
ما و افغانها! بازنمایی مهاجران افغانستانی در نمایشنامههای معاصر ایرانی با رویکرد پسااستعماری (موردپژوهی: گزیدهای از آثار محمد رحمانیان، حمید امجد و نغمه ثمینی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 9-43]
-
الکافرهه
واکاوی بحران هویت زنان زیر تیغ داعش در رمان الکافره بر پایه نظریه اریکسون [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 243-264]
-
انسانشناسی هنر
جنگ نگاری (زیباییشناسی و معناشناسی نامههای رزمندگان ایرانی جنگ ایران و عراق) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 69-96]
-
انقلاب اسلامی
تحلیل نقوش اسکناسهای ایران پس از انقلاب اسلامی بر اساس رویکرد بازتاب در جامعهشناسی هنر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 128-155]
-
ایران
ما و افغانها! بازنمایی مهاجران افغانستانی در نمایشنامههای معاصر ایرانی با رویکرد پسااستعماری (موردپژوهی: گزیدهای از آثار محمد رحمانیان، حمید امجد و نغمه ثمینی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 9-43]
ب
-
بازنمایی
سینما، نئولیبرالیسم و طبقات فرودست: تحلیل اجتماعی فیلم «من، دنیل بلیک» اثر کن لوچ [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 222-245]
-
بازیگران غیرآکادمیک
« تجربهاندوزی ناهمگون در بستر موافق »: فرایند جامعهپذیری حرفهای در بین بازیگرانِ غیرآکادمیکِ تئاتر در شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 180-196]
-
بازیگری تجربی
« تجربهاندوزی ناهمگون در بستر موافق »: فرایند جامعهپذیری حرفهای در بین بازیگرانِ غیرآکادمیکِ تئاتر در شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 180-196]
-
بازیگری حرفه ای
« تجربهاندوزی ناهمگون در بستر موافق »: فرایند جامعهپذیری حرفهای در بین بازیگرانِ غیرآکادمیکِ تئاتر در شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 180-196]
-
باغ
جستاری روایتپژوهانه پیرامون باغ ایرانی از نظرگاه متون و سفرنامهها (نمونه موردی: باغهای تهران در دوره قاجار) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 247-280]
-
بافت
چشم اندازهای فرهنگی و اجتماعی در تحلیل موسیقی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
بحران هویت زنان
واکاوی بحران هویت زنان زیر تیغ داعش در رمان الکافره بر پایه نظریه اریکسون [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 243-264]
پ
-
پسااستعماری
ما و افغانها! بازنمایی مهاجران افغانستانی در نمایشنامههای معاصر ایرانی با رویکرد پسااستعماری (موردپژوهی: گزیدهای از آثار محمد رحمانیان، حمید امجد و نغمه ثمینی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 9-43]
-
پی یر گیرو
نشانه شناسیِ اجتماعیِ مقامات حریری باتکیه بر نظریه پی یرگیرو [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 157-177]
ت
-
تئاترهای پرفروش ایران
ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
تامس مور
مؤلفههای جامعۀ آرمانشهر در شعر شاملو: با نگاهی تطبیقی به برخی از آرای فارابی و تاس مور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 197-219]
-
تحلیل جامعهشناختی
تحلیل جامعهشناختی مؤلفههای هویّتساز در خاطره-داستان نورالدین پسر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 221-242]
-
تحولات موسیقی
بررسی جامعه شناختی زمینه های تحول موسیقی در ایران دهه 50 شمسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 91-126]
-
تهران
جستاری روایتپژوهانه پیرامون باغ ایرانی از نظرگاه متون و سفرنامهها (نمونه موردی: باغهای تهران در دوره قاجار) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 247-280]
-
تهران
شیوه تعامل مبلمان، معماری و سبک زندگی در خانهها و کاخهای سنتی ایران (با تأکید بر دورة قاجار و شهر تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 147-171]
ج
-
جامعه
چشم اندازهای فرهنگی و اجتماعی در تحلیل موسیقی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
جامعه آرمانی
مؤلفههای جامعۀ آرمانشهر در شعر شاملو: با نگاهی تطبیقی به برخی از آرای فارابی و تاس مور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 197-219]
-
جامعه پذیری
« تجربهاندوزی ناهمگون در بستر موافق »: فرایند جامعهپذیری حرفهای در بین بازیگرانِ غیرآکادمیکِ تئاتر در شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 180-196]
-
جامعه پذیری حرفه ای
« تجربهاندوزی ناهمگون در بستر موافق »: فرایند جامعهپذیری حرفهای در بین بازیگرانِ غیرآکادمیکِ تئاتر در شهر تهران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 180-196]
-
جامعهشناسی سینما
سینما، نئولیبرالیسم و طبقات فرودست: تحلیل اجتماعی فیلم «من، دنیل بلیک» اثر کن لوچ [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 222-245]
-
جامعه شناسی موسیقی
بررسی جامعه شناختی زمینه های تحول موسیقی در ایران دهه 50 شمسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 91-126]
-
جامعهشناسی هنر
واکاوی لایههای معنایی نماد «شمسه هشت» در بافت اجتماعی و فرهنگی ایران و نمود آن در گرافیک معاصر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 15-43]
-
جنگ ایران و عراق
جنگ نگاری (زیباییشناسی و معناشناسی نامههای رزمندگان ایرانی جنگ ایران و عراق) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 69-96]
-
جوانان
بازنمایی عشق در موسیقی پاپ ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 97-121]
ح
-
حذف مؤنث
هستی زن میوه گان واق و نیستی مادر(ان)، تضاد یا تطبیق؟ (خوانشی زنانه نگر از رسالۀ حیّ بن یقظان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 69-90]
-
حریری
نشانه شناسیِ اجتماعیِ مقامات حریری باتکیه بر نظریه پی یرگیرو [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 157-177]
-
حیّ بن یقظان
هستی زن میوه گان واق و نیستی مادر(ان)، تضاد یا تطبیق؟ (خوانشی زنانه نگر از رسالۀ حیّ بن یقظان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 69-90]
خ
-
خاطره-داستان نورالدین پسر ایران
تحلیل جامعهشناختی مؤلفههای هویّتساز در خاطره-داستان نورالدین پسر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 221-242]
-
خلاقیت
مطالعه کیفی رابطه برساخت خلاقیت و سیالیت ژانرهای موسیقی (مطالعه موردی تغییرات ژانری و نوآوری در فرهنگ تولید موسیقی کلاسیک ایرانی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 123-145]
-
خودبودگی
سازوکار مواجهه با دیگری در نمایشنامه «آی بیکلاه، آی باکلاه» با رویکرد نشانهشناسی فرهنگی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 45-68]
-
خیانت
بازنمایی عشق در موسیقی پاپ ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 97-121]
د
-
داستان کوتاه
نمود شخصیت اصلی در داستانهای کوتاه غلامحسین ساعدی : (با تکیه بر ساختگرایی تکوینی گلدمن) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 282-306]
-
داعش
واکاوی بحران هویت زنان زیر تیغ داعش در رمان الکافره بر پایه نظریه اریکسون [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 243-264]
-
دفاع مقدّس
تحلیل جامعهشناختی مؤلفههای هویّتساز در خاطره-داستان نورالدین پسر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 221-242]
-
دهة 1390
ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
دهه 05 شمسی
بررسی جامعه شناختی زمینه های تحول موسیقی در ایران دهه 50 شمسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 91-126]
-
دیگری
سازوکار مواجهه با دیگری در نمایشنامه «آی بیکلاه، آی باکلاه» با رویکرد نشانهشناسی فرهنگی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 45-68]
ذ
-
ذائقة مخاطب
ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
ر
-
روایت
جستاری روایتپژوهانه پیرامون باغ ایرانی از نظرگاه متون و سفرنامهها (نمونه موردی: باغهای تهران در دوره قاجار) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 247-280]
-
رویکرد بازتاب
تحلیل نقوش اسکناسهای ایران پس از انقلاب اسلامی بر اساس رویکرد بازتاب در جامعهشناسی هنر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 128-155]
ز
-
زیباییشناسی
جنگ نگاری (زیباییشناسی و معناشناسی نامههای رزمندگان ایرانی جنگ ایران و عراق) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 69-96]
ژ
-
ژانر
مطالعه کیفی رابطه برساخت خلاقیت و سیالیت ژانرهای موسیقی (مطالعه موردی تغییرات ژانری و نوآوری در فرهنگ تولید موسیقی کلاسیک ایرانی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 123-145]
س
-
ساختگرایی تکوینی
نمود شخصیت اصلی در داستانهای کوتاه غلامحسین ساعدی : (با تکیه بر ساختگرایی تکوینی گلدمن) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 282-306]
-
ساعدی
سازوکار مواجهه با دیگری در نمایشنامه «آی بیکلاه، آی باکلاه» با رویکرد نشانهشناسی فرهنگی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 45-68]
-
سبک زندگی
شیوه تعامل مبلمان، معماری و سبک زندگی در خانهها و کاخهای سنتی ایران (با تأکید بر دورة قاجار و شهر تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 147-171]
-
سفرنامه
جستاری روایتپژوهانه پیرامون باغ ایرانی از نظرگاه متون و سفرنامهها (نمونه موردی: باغهای تهران در دوره قاجار) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 247-280]
-
سلبریتیمحوری
ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
ش
-
شاملو
مؤلفههای جامعۀ آرمانشهر در شعر شاملو: با نگاهی تطبیقی به برخی از آرای فارابی و تاس مور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 197-219]
-
شخصیت اصلی
نمود شخصیت اصلی در داستانهای کوتاه غلامحسین ساعدی : (با تکیه بر ساختگرایی تکوینی گلدمن) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 282-306]
-
شرقشناسی
ما و افغانها! بازنمایی مهاجران افغانستانی در نمایشنامههای معاصر ایرانی با رویکرد پسااستعماری (موردپژوهی: گزیدهای از آثار محمد رحمانیان، حمید امجد و نغمه ثمینی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 9-43]
-
شمسۀ هشت
واکاوی لایههای معنایی نماد «شمسه هشت» در بافت اجتماعی و فرهنگی ایران و نمود آن در گرافیک معاصر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 15-43]
-
شهروندی
سینما، نئولیبرالیسم و طبقات فرودست: تحلیل اجتماعی فیلم «من، دنیل بلیک» اثر کن لوچ [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 222-245]
ص
-
صنایع فرهنگی
مطالعه کیفی رابطه برساخت خلاقیت و سیالیت ژانرهای موسیقی (مطالعه موردی تغییرات ژانری و نوآوری در فرهنگ تولید موسیقی کلاسیک ایرانی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 123-145]
ع
-
عراق
واکاوی بحران هویت زنان زیر تیغ داعش در رمان الکافره بر پایه نظریه اریکسون [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 243-264]
-
عشق سیال
بازنمایی عشق در موسیقی پاپ ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 97-121]
-
علی بدر
واکاوی بحران هویت زنان زیر تیغ داعش در رمان الکافره بر پایه نظریه اریکسون [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 243-264]
-
عناصر
مؤلفههای جامعۀ آرمانشهر در شعر شاملو: با نگاهی تطبیقی به برخی از آرای فارابی و تاس مور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 197-219]
غ
-
غلامحسین ساعدی
نمود شخصیت اصلی در داستانهای کوتاه غلامحسین ساعدی : (با تکیه بر ساختگرایی تکوینی گلدمن) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 282-306]
ف
-
فارابی
مؤلفههای جامعۀ آرمانشهر در شعر شاملو: با نگاهی تطبیقی به برخی از آرای فارابی و تاس مور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 197-219]
-
فرهنگ
چشم اندازهای فرهنگی و اجتماعی در تحلیل موسیقی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
فرهنگ
سازوکار مواجهه با دیگری در نمایشنامه «آی بیکلاه، آی باکلاه» با رویکرد نشانهشناسی فرهنگی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 45-68]
-
فرهنگ بصری
تحلیل نقوش اسکناسهای ایران پس از انقلاب اسلامی بر اساس رویکرد بازتاب در جامعهشناسی هنر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 128-155]
-
فرهنگ تولید
مطالعه کیفی رابطه برساخت خلاقیت و سیالیت ژانرهای موسیقی (مطالعه موردی تغییرات ژانری و نوآوری در فرهنگ تولید موسیقی کلاسیک ایرانی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 123-145]
-
فرهنگ عامه
بازنمایی عشق در موسیقی پاپ ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 97-121]
-
فرهنگ عامه
واکاوی فولکلور مادی رنگ بر بستر فرهنگ عصر صفوی (مطالعه موردی: مکتب کتابآرایی مشهد، نگارههای هفتاورنگ ابراهیممیرزا) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 173-198]
-
فولکلور مادی رنگ
واکاوی فولکلور مادی رنگ بر بستر فرهنگ عصر صفوی (مطالعه موردی: مکتب کتابآرایی مشهد، نگارههای هفتاورنگ ابراهیممیرزا) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 173-198]
ق
-
قاجار
جستاری روایتپژوهانه پیرامون باغ ایرانی از نظرگاه متون و سفرنامهها (نمونه موردی: باغهای تهران در دوره قاجار) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 247-280]
-
قاجار
شیوه تعامل مبلمان، معماری و سبک زندگی در خانهها و کاخهای سنتی ایران (با تأکید بر دورة قاجار و شهر تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 147-171]
ک
-
کن لوچ
سینما، نئولیبرالیسم و طبقات فرودست: تحلیل اجتماعی فیلم «من، دنیل بلیک» اثر کن لوچ [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 222-245]
گ
-
گرافیک
واکاوی لایههای معنایی نماد «شمسه هشت» در بافت اجتماعی و فرهنگی ایران و نمود آن در گرافیک معاصر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 15-43]
ل
-
لوسین گلدمن
نمود شخصیت اصلی در داستانهای کوتاه غلامحسین ساعدی : (با تکیه بر ساختگرایی تکوینی گلدمن) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 282-306]
م
-
ماندگاری
رویکردی جامعهشناختی به رسالت هنرمند متعهد؛ نمونه مطالعاتی: نقاشیهای نهضت بیداری اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 199-220]
-
مبلمان
شیوه تعامل مبلمان، معماری و سبک زندگی در خانهها و کاخهای سنتی ایران (با تأکید بر دورة قاجار و شهر تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 147-171]
-
مجللبینی
ذائقه مخاطبان تئاترهای پرفروش ایران در دهه 1390 (ابعاد، مؤلفهها، علل و عوامل) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
مخاطب خاص
رویکردی جامعهشناختی به رسالت هنرمند متعهد؛ نمونه مطالعاتی: نقاشیهای نهضت بیداری اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 199-220]
-
مخاطب عام
رویکردی جامعهشناختی به رسالت هنرمند متعهد؛ نمونه مطالعاتی: نقاشیهای نهضت بیداری اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 199-220]
-
مصرف
چشم اندازهای فرهنگی و اجتماعی در تحلیل موسیقی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
معماری سنتی ایران
شیوه تعامل مبلمان، معماری و سبک زندگی در خانهها و کاخهای سنتی ایران (با تأکید بر دورة قاجار و شهر تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 147-171]
-
معناشناسی
جنگ نگاری (زیباییشناسی و معناشناسی نامههای رزمندگان ایرانی جنگ ایران و عراق) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 69-96]
-
مقامات
نشانه شناسیِ اجتماعیِ مقامات حریری باتکیه بر نظریه پی یرگیرو [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 157-177]
-
مکتب مشهد
واکاوی فولکلور مادی رنگ بر بستر فرهنگ عصر صفوی (مطالعه موردی: مکتب کتابآرایی مشهد، نگارههای هفتاورنگ ابراهیممیرزا) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 173-198]
-
من دنیل بلیک
سینما، نئولیبرالیسم و طبقات فرودست: تحلیل اجتماعی فیلم «من، دنیل بلیک» اثر کن لوچ [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 222-245]
-
مهاجرت
ما و افغانها! بازنمایی مهاجران افغانستانی در نمایشنامههای معاصر ایرانی با رویکرد پسااستعماری (موردپژوهی: گزیدهای از آثار محمد رحمانیان، حمید امجد و نغمه ثمینی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 9-43]
-
موسیقی
چشم اندازهای فرهنگی و اجتماعی در تحلیل موسیقی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
موسیقی
بررسی جامعه شناختی زمینه های تحول موسیقی در ایران دهه 50 شمسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 91-126]
-
موسیقی اعتراضی
بررسی جامعه شناختی زمینه های تحول موسیقی در ایران دهه 50 شمسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 91-126]
-
موسیقی پاپ
بازنمایی عشق در موسیقی پاپ ایرانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 97-121]
-
موسیقی کلاسیک ایرانی
مطالعه کیفی رابطه برساخت خلاقیت و سیالیت ژانرهای موسیقی (مطالعه موردی تغییرات ژانری و نوآوری در فرهنگ تولید موسیقی کلاسیک ایرانی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 123-145]
ن
-
نئولیبرالیسم
سینما، نئولیبرالیسم و طبقات فرودست: تحلیل اجتماعی فیلم «من، دنیل بلیک» اثر کن لوچ [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 222-245]
-
نامۀ رزمندگان
جنگ نگاری (زیباییشناسی و معناشناسی نامههای رزمندگان ایرانی جنگ ایران و عراق) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 69-96]
-
نثر
نشانه شناسیِ اجتماعیِ مقامات حریری باتکیه بر نظریه پی یرگیرو [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 157-177]
-
نشانهشناسی
سینما، نئولیبرالیسم و طبقات فرودست: تحلیل اجتماعی فیلم «من، دنیل بلیک» اثر کن لوچ [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 222-245]
-
نشانه شناسی اجتماعی
نشانه شناسیِ اجتماعیِ مقامات حریری باتکیه بر نظریه پی یرگیرو [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 157-177]
-
نقد زنانه
هستی زن میوه گان واق و نیستی مادر(ان)، تضاد یا تطبیق؟ (خوانشی زنانه نگر از رسالۀ حیّ بن یقظان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 69-90]
-
نقوش اسکناس
تحلیل نقوش اسکناسهای ایران پس از انقلاب اسلامی بر اساس رویکرد بازتاب در جامعهشناسی هنر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 128-155]
-
نماد
واکاوی لایههای معنایی نماد «شمسه هشت» در بافت اجتماعی و فرهنگی ایران و نمود آن در گرافیک معاصر [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 15-43]
-
نمایشنامه
ما و افغانها! بازنمایی مهاجران افغانستانی در نمایشنامههای معاصر ایرانی با رویکرد پسااستعماری (موردپژوهی: گزیدهای از آثار محمد رحمانیان، حمید امجد و نغمه ثمینی) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 9-43]
و
-
واق واق
هستی زن میوه گان واق و نیستی مادر(ان)، تضاد یا تطبیق؟ (خوانشی زنانه نگر از رسالۀ حیّ بن یقظان) [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 69-90]
ه
-
هفتاورنگ ابراهیممیرزا
واکاوی فولکلور مادی رنگ بر بستر فرهنگ عصر صفوی (مطالعه موردی: مکتب کتابآرایی مشهد، نگارههای هفتاورنگ ابراهیممیرزا) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 173-198]
-
هنر اسلامی
رویکردی جامعهشناختی به رسالت هنرمند متعهد؛ نمونه مطالعاتی: نقاشیهای نهضت بیداری اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 199-220]
-
هنر برای هنر
رویکردی جامعهشناختی به رسالت هنرمند متعهد؛ نمونه مطالعاتی: نقاشیهای نهضت بیداری اسلامی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 199-220]
-
هنر صفوی
واکاوی فولکلور مادی رنگ بر بستر فرهنگ عصر صفوی (مطالعه موردی: مکتب کتابآرایی مشهد، نگارههای هفتاورنگ ابراهیممیرزا) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 173-198]
-
هویّت دینی
تحلیل جامعهشناختی مؤلفههای هویّتساز در خاطره-داستان نورالدین پسر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 221-242]
-
هویّت ملّی
تحلیل جامعهشناختی مؤلفههای هویّتساز در خاطره-داستان نورالدین پسر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 221-242]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد