- انگلیس، دیوید و هاگسون، جان (۱۴۰۱). جامعه شناسی هنر شیوه های دیدن. ترجمه جمال محمدی. تهران: نشرنی.
- بیچرانلو، عیدالله و اقبالی، ریحانه (۱۳۹۹). بررسی دلایل اقبال نوجوانان و جوانان ایرانی به موسیقی پاپ کرهای. تهران: پژوهشگاه فرهنگ،هنر وارتباطات.
- بیدالله خانی، آرش (۱۳۹۸). برندینگ و تصویرسازی ملت در کره جنوبی؛ هالیو و کره جنوبی. فصلنامه دولتپژوهی مجله دانشکده حقوق و علومسیاسی، سال پنجم، (۲۰)، ۳۷_۶۹ .
-خیامی، عبدالکریم و بادین فکر، محمدجواد (۱۴۰۱). برهم کنش سبک زندگی و هویت در ساخت خردهفرهنگهای دیجیتالی جوانان؛ (مورد مطالعه؛ هواخواهان ایرانی گروه موسیقی کرهای اکسو. فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات. ۱۸سال هجدهم، ۱(۶۶)، ۲۲۵_۲۴۹.
-ذکایی، محمدسعید و عزیزیهمدانی، متین (۱۳۹۴). موج کرهای در ایران: انگیزهها و آثار اقبال به فرهنگ عامهپسند کرهای در ایران. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، سال اول، (۳)، ۷۷_۱۲۴.
- فرهمند، مریم (۱۳۸۳). فمینیسم و لزبینیسم. فصلنامه شورای فرهنگی اجتماعی زنان، سال هفتم (۲۸)، ۱۲۵-۱۵۴.
-کوثری، مسعود (۱۳۸۶). درآمدی بر موسیقی مردم پسند. تهران: طرح آینده.
-کوثری، مسعود (۱۴۰۱). درآمدی بر موسیقی مردم پسند. ویراست دوم. تهران: لوگوس.
-Afary, Janet & Friedland, Roger (2018). Critical theory, authoritarianism, and the politics of lipstick from the Weimar Republic to the Middle East. Critical Research on Religion. 1-26. Retrieve from journals.sagepub.com
- Belaia, E. K. & Kashina, M.A.(2022). K-pop, Social Networks, Gender Representation: The Problem of Presentation and Perception (The Case of BTS). Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration North-West Institute of Management Administrative Consulting. (11), 67-85.
- Choi, Yeong Hyeon; Chen, Tianyi & Lee, Kyu Hye (2020). The global response to K-POP idol group’s New Hanbok: The case of Black Pink Fashion. Journal of Digital Convergence. Vol 18, )12), 533-541.
- Dal, Yong Jin (2022). Transnational Proximity and Universality in Korean Culture: Analysis of Squid Game and BTS. Seoul Journal of Korean Studies The Kyujanggak Institute for Korean Studies.Vol 35,(1), 5-28.
- Faisal, Aleena (2020). Examining Transmedia Storytelling in BTS’s Music Videos and Short Films. University of Ontario Institute of Technology.Capstone Research Paper.(papers.ssrn.com)
- Fauqi, Izzet Fikrotul & Eva, Eva(2020). Metaphorical Entailment in BTS Song Lyrics:A Semantic Perspective.Proceeding of The ICECRS.Educational and Psychological Conference in The 4.0 era Articles.Vol 8.
Foss, S. K. (2018), Rhetorical Criticism: Exploration and Practice (fifth Edition), Long Grove, IL: Waveland Press.
- Froelich, Paula.(2020). The 10 most powerful queens in history, from Catherine the Great to Queen Victoria. May 30. Accessed February 7, 2021. https://nypost.com/2020/05/30/ the-10-most-powerful-queens-fromcatherine-the-great-to-queen-victoria/.
- Haint, Rebecca.C. (2009). Power Feminism, Mediated: Girl Power and the Commercial Politics of Change. Women’s studies in communication,vol 32, (1).
- Jung, Yeonyi & Lee, Youngjae (2020). An Analysis of Gender images of Fashion Style in BTS Music Videos Using Judith Butler's Performativity Theory. 패션 비즈니스. Vol 24,(1), 88-101.
- Kaur Chandi, Jasdeep & Trehan, Kulveen (2022). The Cultural Shareability of Korean Popular Media in India: A reflexive Thematic Analysis of BTS Music Videos. East Asian Journal of Popular Culture. Vol 8,(1), 27-52.
- Nabila, Indah; Thamrin, Husni; Supian & Rusmana, Erik (2022). An Analysis of BTS’s Selected Song Lyrics:A Study of Denotative,Connotative and Myth Meaning. English Education and Applied Linguistics (EEAL) Journal.Vol 5,(1), 135-146.
- Valk, Anne. M. (2002). Living a Feminist Lifestyle: The Intersection of Theory and Action in a Lesbian Feminist Collective. Feminist Studies. Vol 28,(2), 303_332.
- Yang, Mingyue; Kim, Yoon Kyoung & Lee, Kyoung Hee (2021). A study on the fashion style of k-pop girl group on music Broadcasting-Focusing on Black Pink,Twice,Red velvet. 패션비즈니스 . Vol 25,(5), 1-24.