پاک نیا، محبوبه. و جانفدا، نسیم. (1393) سنت نوشتاری زنان: مطالعه موردی دو نسل از نویسندگان زن ایرانی، نشریه زن در فرهنگ و هنر، دوره 6، شماره 1، 60-45
پیرزاد، زویا. (1395)، چراغها را من خاموش میکنم. تهران: نشر مرکز. چاپ شصت و ششم.
جوادی یگانه، محمدرضا. و ارحامی، آسیه. (1388)، دختران دانشجو و خوانش رمان، پژوهش زنان، دوره 7، شماره 4، 31-50
دشتی آهنگر، مصطفی. (1391). گفتمان های مشترک در چهار رمان فارسی. فصلنامه پژوهش های زبان و ادبیات تطبیقی، 85-101
شمیسا، سیروس. (1393). نقد ادبی. تهران: میترا.
فیاض، ابراهیم. و رهبری، زهره. (1385)، صدای زنانه در ادبیات معاصر ایران، پژوهش زنان، دوره 4، شماره 4، 23-50
ولی زاده، وحید. (1387). جنسیت در آثار رمان نویسان زن ایرانی. نقد ادبی، 1 (1)، 224-191.
Day Mc Naughtan, E. (2012). Muted Motherhood: A Standpoint Analysis of Stay-at-home Mothers. Master of Art Thesis , Utah University .
Foss, S. K., & Griffin, C. L. (1992). A Feminist Perspective on Rhetorical Theory: Tbward a Clarification of Boundaries. Western Journal of Communication, 330-349.
Funderburke, s. (2012). Muted Group Theory in Great Gatsby. Master of Art, school of communication, Virginia.
Griffin, E. (2012). A fi rst look at communication theory. (8th, Ed.) New York: McGraw-Hill .
Larson, C. & Vargas, M. (1998). Latin American Women Dramatists: Theater, Texts, and Theories. Indiana University Press.