آ
-
آزاده اخلاقی
خوانشِ بارتی از بازسازی مرگ ناموران تاریخ معاصر ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-51]
-
آنتونیو گرامشی
بازنمایی روشنفکر در سینمای ایران (تحلیل روایت چهار فیلم در دهه های چهل تا هفتاد) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 25-51]
ا
-
ارتباط تصویری
واکاوی تقابل یا تعامل ارتباط تصویری با فرآیند جهانی شدن [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 139-162]
-
امپرسیونیسم
یه حبه قند: بازآفرینی دیالکتیک رخداد و روزمرگی در حیات اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-23]
-
انقلاب سفید
بازنمایی خانواده در رمان های فارسی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 107-134]
-
انگیزش
مصرفِ هنری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 163-186]
-
ایدئالیسم
کشمکش های گفتمانی رئالیسم و ایده آلیسم در نقاشی ایران معاصر: طرح رویکردی برای مطالعه تاریخ اجتماعی هنر ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 81-112]
ب
-
بازسازی
خوانشِ بارتی از بازسازی مرگ ناموران تاریخ معاصر ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-51]
-
بازنمایی
بازنمایی خانواده در رمان های فارسی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 107-134]
-
بازنمایی
بازنمایی روشنفکر در سینمای ایران (تحلیل روایت چهار فیلم در دهه های چهل تا هفتاد) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 25-51]
پ
-
پیر بوردیو
تحلیل جامعهشناختی بوردیویی بر شخصیتپردازی در سینمای ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 53-78]
ت
-
تابلوی عصر عاشورا
پردههای ناتمام؛ نقد تابلوی عصر عاشورای فرشچیان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 113-138]
-
تحلیل روایت
بازنمایی خانواده در رمان های فارسی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 107-134]
-
تحلیل روایت
بازنمایی روشنفکر در سینمای ایران (تحلیل روایت چهار فیلم در دهه های چهل تا هفتاد) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 25-51]
-
تحلیل گفتمان
کشمکش های گفتمانی رئالیسم و ایده آلیسم در نقاشی ایران معاصر: طرح رویکردی برای مطالعه تاریخ اجتماعی هنر ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 81-112]
ج
-
جامعه شناسی
عوامل اجتماعی مؤثر در نمایشنامه ها و نمایشنامه نویسان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-106]
-
جامعهشناسی فیلم
بازنمایی روشنفکر در سینمای ایران (تحلیل روایت چهار فیلم در دهه های چهل تا هفتاد) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 25-51]
-
جغرافیای طبیعی
ارزیابی جامعهشناختی- زیباییشناختی پوشاک سنتی زنان مناطق کویری ایران با تمرکز بر اقلیم فرهنگی و طبیعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 163-189]
-
جغرافیای فرهنگی
ارزیابی جامعهشناختی- زیباییشناختی پوشاک سنتی زنان مناطق کویری ایران با تمرکز بر اقلیم فرهنگی و طبیعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 163-189]
-
جهانیشدن
واکاوی تقابل یا تعامل ارتباط تصویری با فرآیند جهانی شدن [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 139-162]
ح
-
حزب تودة ایران
اثر ادبی به منزلة پاسخی ایدئولوژیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 135-161]
خ
-
خانواده
بازنمایی خانواده در رمان های فارسی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 107-134]
د
-
دوسالانة جهانی پوستر
واکاوی تقابل یا تعامل ارتباط تصویری با فرآیند جهانی شدن [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 139-162]
-
دیالکتیک
یه حبه قند: بازآفرینی دیالکتیک رخداد و روزمرگی در حیات اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-23]
ر
-
رئالیسم
کشمکش های گفتمانی رئالیسم و ایده آلیسم در نقاشی ایران معاصر: طرح رویکردی برای مطالعه تاریخ اجتماعی هنر ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 81-112]
-
رئالیسم سوسیالیستی
اثر ادبی به منزلة پاسخی ایدئولوژیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 135-161]
-
رخداد
یه حبه قند: بازآفرینی دیالکتیک رخداد و روزمرگی در حیات اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-23]
-
رمان
بازنمایی خانواده در رمان های فارسی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 107-134]
-
روزمرگی
یه حبه قند: بازآفرینی دیالکتیک رخداد و روزمرگی در حیات اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-23]
-
روشنفکر
بازنمایی روشنفکر در سینمای ایران (تحلیل روایت چهار فیلم در دهه های چهل تا هفتاد) [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 25-51]
-
رولان بارت
خوانشِ بارتی از بازسازی مرگ ناموران تاریخ معاصر ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-51]
ز
-
زنان نقاش معاصر
مطالعه صورتبندی مؤلفههای آثار نقاشی زنان در ایران در دهههای 1370 و 1380 [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
س
-
سبک
عوامل اجتماعی مؤثر در نمایشنامه ها و نمایشنامه نویسان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-106]
-
سرمایه
تحلیل جامعهشناختی بوردیویی بر شخصیتپردازی در سینمای ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 53-78]
-
سعادتآباد
سعادتآباد کجاست؟ نشانهشناسی گفتمانی فیلم «سعادتآباد» ساخته مازیار میری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 53-79]
ش
-
شهر یاسوج
مصرفِ هنری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 163-186]
ص
-
صورتبندی و مؤلفهها
مطالعه صورتبندی مؤلفههای آثار نقاشی زنان در ایران در دهههای 1370 و 1380 [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
ع
-
عادتواره
تحلیل جامعهشناختی بوردیویی بر شخصیتپردازی در سینمای ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 53-78]
-
عاشورا
پردههای ناتمام؛ نقد تابلوی عصر عاشورای فرشچیان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 113-138]
-
عرضهگاههای هنری
مصرفِ هنری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 163-186]
-
عکاسی صحنهپردازیشده
خوانشِ بارتی از بازسازی مرگ ناموران تاریخ معاصر ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-51]
ف
-
فرشچیان
پردههای ناتمام؛ نقد تابلوی عصر عاشورای فرشچیان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 113-138]
-
فضای هنر معاصر
مطالعه صورتبندی مؤلفههای آثار نقاشی زنان در ایران در دهههای 1370 و 1380 [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
ق
-
قرائت مناقشهبرانگیز
تحلیل جامعهشناختی بوردیویی بر شخصیتپردازی در سینمای ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 53-78]
ک
-
کارکردشناسی و زیباییشناسی
ارزیابی جامعهشناختی- زیباییشناختی پوشاک سنتی زنان مناطق کویری ایران با تمرکز بر اقلیم فرهنگی و طبیعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 163-189]
-
کالاهای هنری
مصرفِ هنری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 163-186]
گ
-
گفتمان
پردههای ناتمام؛ نقد تابلوی عصر عاشورای فرشچیان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 113-138]
ل
-
لاکلا و موف
سعادتآباد کجاست؟ نشانهشناسی گفتمانی فیلم «سعادتآباد» ساخته مازیار میری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 53-79]
-
لباس سنتی زن ایرانی
ارزیابی جامعهشناختی- زیباییشناختی پوشاک سنتی زنان مناطق کویری ایران با تمرکز بر اقلیم فرهنگی و طبیعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 163-189]
م
-
مازیار میری
سعادتآباد کجاست؟ نشانهشناسی گفتمانی فیلم «سعادتآباد» ساخته مازیار میری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 53-79]
-
مشروعیت ایدئولوژیک
اثر ادبی به منزلة پاسخی ایدئولوژیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 135-161]
-
مصرفکننده
مصرفِ هنری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 163-186]
-
مصرفِ هنری
مصرفِ هنری [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 163-186]
-
مضمون
عوامل اجتماعی مؤثر در نمایشنامه ها و نمایشنامه نویسان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-106]
-
منش
تحلیل جامعهشناختی بوردیویی بر شخصیتپردازی در سینمای ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 53-78]
-
مونتاژ
یه حبه قند: بازآفرینی دیالکتیک رخداد و روزمرگی در حیات اجتماعی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 1-23]
-
میدان
تحلیل جامعهشناختی بوردیویی بر شخصیتپردازی در سینمای ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 53-78]
ن
-
نشانهشناسی گفتمانی
سعادتآباد کجاست؟ نشانهشناسی گفتمانی فیلم «سعادتآباد» ساخته مازیار میری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 53-79]
-
نشانهشناسی لایهای
واکاوی تقابل یا تعامل ارتباط تصویری با فرآیند جهانی شدن [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 139-162]
-
نظریة گفتمان
سعادتآباد کجاست؟ نشانهشناسی گفتمانی فیلم «سعادتآباد» ساخته مازیار میری [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 53-79]
-
نقاشی ایران
کشمکش های گفتمانی رئالیسم و ایده آلیسم در نقاشی ایران معاصر: طرح رویکردی برای مطالعه تاریخ اجتماعی هنر ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 81-112]
-
نقاشی زنان
مطالعه صورتبندی مؤلفههای آثار نقاشی زنان در ایران در دهههای 1370 و 1380 [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
-
نقاشی معاصر ایران
مطالعه صورتبندی مؤلفههای آثار نقاشی زنان در ایران در دهههای 1370 و 1380 [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28]
-
نگارگری
پردههای ناتمام؛ نقد تابلوی عصر عاشورای فرشچیان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 113-138]
-
نمایشنامه نویسان
عوامل اجتماعی مؤثر در نمایشنامه ها و نمایشنامه نویسان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-106]
ه
-
هنر
عوامل اجتماعی مؤثر در نمایشنامه ها و نمایشنامه نویسان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-106]
-
هنر ایران معاصر
کشمکش های گفتمانی رئالیسم و ایده آلیسم در نقاشی ایران معاصر: طرح رویکردی برای مطالعه تاریخ اجتماعی هنر ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 81-112]
-
هویت ملی
واکاوی تقابل یا تعامل ارتباط تصویری با فرآیند جهانی شدن [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 139-162]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد