نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابژه‌های نسلی مطالعه بازنمایی ابژه‌های نسلی زندگی روزمره در نقاشی ده‌ی هشتاد در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 155-183]
  • ادبیات شفاهی بدل‌پوشی: آشوب‌سازی در ایدئولوژی جستاری در باب بدل‌پوشی با نگاهی به «افسانه‌های آذربایجان» بازنگاشت صمد بهرنگی [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 41-70]
  • اعتراض گرافیتی به منزل? هنر اعتراض [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 65-102]
  • افسانه‌های آذربایجان بدل‌پوشی: آشوب‌سازی در ایدئولوژی جستاری در باب بدل‌پوشی با نگاهی به «افسانه‌های آذربایجان» بازنگاشت صمد بهرنگی [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 41-70]
  • انواع سیاست‌های هنری تحولات سیاستگذاری در تئاتر ایران (1368 تا 1388 شمسی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 101-127]
  • ایدئولوژی و طبیعی‌سازی بدل‌پوشی: آشوب‌سازی در ایدئولوژی جستاری در باب بدل‌پوشی با نگاهی به «افسانه‌های آذربایجان» بازنگاشت صمد بهرنگی [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 41-70]
  • ایران مطالعه بازنمایی ابژه‌های نسلی زندگی روزمره در نقاشی ده‌ی هشتاد در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 155-183]
  • ایران تحلیل نحوه برخورد و ارزش‌گذاری موسیقی راک از دیدگاه مخاطبان: مطالعه موردی شنوندگان ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 85-210]
  • ایماژ دیالکتیکی خوانش مضاعف: روش‌شناسی بنیامینی- دلوزی در تحلیل فیلم (همراه با تحلیل فیلم دربار? الی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 129-153]

ب

  • بازنمایی خوانش مضاعف: روش‌شناسی بنیامینی- دلوزی در تحلیل فیلم (همراه با تحلیل فیلم دربار? الی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 129-153]
  • بازنمایی مطالعه بازنمایی ابژه‌های نسلی زندگی روزمره در نقاشی ده‌ی هشتاد در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 155-183]
  • بحران دسته‌بندی بدل‌پوشی: آشوب‌سازی در ایدئولوژی جستاری در باب بدل‌پوشی با نگاهی به «افسانه‌های آذربایجان» بازنگاشت صمد بهرنگی [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 41-70]
  • بخشی شدن توزیع اجتماعی الگوی مصرف (بررسی سلیقه های هنری در شهر تهران) [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 5-32]
  • بدل‌پوشی بدل‌پوشی: آشوب‌سازی در ایدئولوژی جستاری در باب بدل‌پوشی با نگاهی به «افسانه‌های آذربایجان» بازنگاشت صمد بهرنگی [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 41-70]
  • بوردیو تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 71-100]

ت

  • تئاتر تحولات سیاستگذاری در تئاتر ایران (1368 تا 1388 شمسی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 101-127]
  • تئوری بازتاب تحلیل جامعه‌شناختی آثار مسعود کیمیایی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 197-224]
  • تصاحب معنایی تحلیل نحوه برخورد و ارزش‌گذاری موسیقی راک از دیدگاه مخاطبان: مطالعه موردی شنوندگان ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 85-210]
  • تعزیه تبیین جامعه‌شناختی عناصر کارناوالیته در نمایش‌های عصر ناصری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 167-196]
  • تمایز تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 71-100]

ج

  • جامعه تحلیل جامعه‌شناختی آثار مسعود کیمیایی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 197-224]
  • جامعه شناسی سینما تحلیل جامعه‌شناختی آثار مسعود کیمیایی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 197-224]
  • جامعه شناسی نقاشی ویژگی‌های اجتماعی نقاشان نوگرای ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 135-166]
  • جوانان گرافیتی به منزل? هنر اعتراض [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 65-102]

خ

  • خرده‌فرهنگ گرافیتی به منزل? هنر اعتراض [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 65-102]
  • خوانش مضاعف خوانش مضاعف: روش‌شناسی بنیامینی- دلوزی در تحلیل فیلم (همراه با تحلیل فیلم دربار? الی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 129-153]
  • خویشاوندی ساختاری توزیع اجتماعی الگوی مصرف (بررسی سلیقه های هنری در شهر تهران) [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 5-32]

د

  • دلقک. تبیین جامعه‌شناختی عناصر کارناوالیته در نمایش‌های عصر ناصری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 167-196]
  • دولت تحولات سیاستگذاری در تئاتر ایران (1368 تا 1388 شمسی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 101-127]

ر

  • رپ تحلیل شکل گیری و تحول گونه ی موسیقی مقاومت در ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 33-63]
  • رپ ایرانی تحلیل شکل گیری و تحول گونه ی موسیقی مقاومت در ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 33-63]
  • رپ فارسی تحلیل شکل گیری و تحول گونه ی موسیقی مقاومت در ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 33-63]

ژ

  • ژانرشناسی تحلیل نحوه برخورد و ارزش‌گذاری موسیقی راک از دیدگاه مخاطبان: مطالعه موردی شنوندگان ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 85-210]
  • ژیل دلوز خوانش مضاعف: روش‌شناسی بنیامینی- دلوزی در تحلیل فیلم (همراه با تحلیل فیلم دربار? الی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 129-153]

س

  • ساختگرایی تکوینی تحلیل اجتماعی آثار کمال‎الملک در میدان نقاشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 103-134]
  • سبک هنری تحلیل گفتمان هنر خاورمیانه: بررسی شکل‌گیری قواعد هنری در جامعه نقاشی معاصر ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 7-40]
  • سرمایه تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 71-100]
  • سرمایه فرهنگی توزیع اجتماعی الگوی مصرف (بررسی سلیقه های هنری در شهر تهران) [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 5-32]
  • سلیقه‌های هنری توزیع اجتماعی الگوی مصرف (بررسی سلیقه های هنری در شهر تهران) [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 5-32]
  • سیاست گرافیتی به منزل? هنر اعتراض [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 65-102]
  • سیاست فرهنگی تحولات سیاستگذاری در تئاتر ایران (1368 تا 1388 شمسی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 101-127]
  • سیاست هنری تحولات سیاستگذاری در تئاتر ایران (1368 تا 1388 شمسی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 101-127]
  • سینما تحلیل جامعه‌شناختی آثار مسعود کیمیایی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 197-224]
  • سینما خوانش مضاعف: روش‌شناسی بنیامینی- دلوزی در تحلیل فیلم (همراه با تحلیل فیلم دربار? الی) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 129-153]

ش

  • شبیه مضحک تبیین جامعه‌شناختی عناصر کارناوالیته در نمایش‌های عصر ناصری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 167-196]

ع

  • عادت‌واره تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 71-100]

ق

  • قراردادهای هنری تحلیل گفتمان هنر خاورمیانه: بررسی شکل‌گیری قواعد هنری در جامعه نقاشی معاصر ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 7-40]
  • قطب مستقل تحلیل اجتماعی آثار کمال‎الملک در میدان نقاشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 103-134]
  • قطب وابسته تحلیل اجتماعی آثار کمال‎الملک در میدان نقاشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 103-134]

ک

  • کارگاه نمایش- موج‌نو تئاتر ایران تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 71-100]
  • کارناوال تبیین جامعه‌شناختی عناصر کارناوالیته در نمایش‌های عصر ناصری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 167-196]
  • کمال‎الملک تحلیل اجتماعی آثار کمال‎الملک در میدان نقاشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 103-134]
  • کیمیایی تحلیل جامعه‌شناختی آثار مسعود کیمیایی [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 197-224]

گ

  • گفتمان تحلیل شکل گیری و تحول گونه ی موسیقی مقاومت در ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 33-63]
  • گفتمان هنری تحلیل گفتمان هنر خاورمیانه: بررسی شکل‌گیری قواعد هنری در جامعه نقاشی معاصر ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 7-40]

م

  • مخاطبان فعال تحلیل نحوه برخورد و ارزش‌گذاری موسیقی راک از دیدگاه مخاطبان: مطالعه موردی شنوندگان ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 85-210]
  • مقاومت فرهنگی گرافیتی به منزل? هنر اعتراض [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 65-102]
  • موسیقیایی تحلیل شکل گیری و تحول گونه ی موسیقی مقاومت در ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 33-63]
  • موسیقی راک تحلیل نحوه برخورد و ارزش‌گذاری موسیقی راک از دیدگاه مخاطبان: مطالعه موردی شنوندگان ایران و ترکیه [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 85-210]
  • میدان تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 71-100]

ن

  • ناصرالدین شاه تبیین جامعه‌شناختی عناصر کارناوالیته در نمایش‌های عصر ناصری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 167-196]
  • نشانگی پوشش بدل‌پوشی: آشوب‌سازی در ایدئولوژی جستاری در باب بدل‌پوشی با نگاهی به «افسانه‌های آذربایجان» بازنگاشت صمد بهرنگی [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 41-70]
  • نظری? کنش تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 71-100]
  • نقاشان نوگرای ویژگی‌های اجتماعی نقاشان نوگرای ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 135-166]
  • نقاشی فیگوراتیو مطالعه بازنمایی ابژه‌های نسلی زندگی روزمره در نقاشی ده‌ی هشتاد در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 155-183]
  • نمایش تبیین جامعه‌شناختی عناصر کارناوالیته در نمایش‌های عصر ناصری [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 167-196]

و

ه

  • هندس? موقعیت تحلیل تکوین زیرمیدان موج نو تئاتر ایران در دو ده‌ی سی و چهل شمسی (با تکیه بر تشکیل «کارگاه نمایش» براساس نظری؟ میدان‌های پیر بوردیو) [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 71-100]
  • هنر ایران تحلیل گفتمان هنر خاورمیانه: بررسی شکل‌گیری قواعد هنری در جامعه نقاشی معاصر ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 7-40]
  • هنر خاورمیانه تحلیل گفتمان هنر خاورمیانه: بررسی شکل‌گیری قواعد هنری در جامعه نقاشی معاصر ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 7-40]
  • هنر خیابانی گرافیتی به منزل? هنر اعتراض [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 65-102]
  • هنرمندان ویژگی‌های اجتماعی نقاشان نوگرای ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 135-166]
  • هنرمندان. ویژگی‌های اجتماعی نقاشان نوگرای ایران [دوره 2، شماره 1، 1389، صفحه 135-166]
  • هویت نسلی مطالعه بازنمایی ابژه‌های نسلی زندگی روزمره در نقاشی ده‌ی هشتاد در ایران [دوره 2، شماره 2، 1389، صفحه 155-183]